Resultater

Vores seneste evaluering af behandlingen af pensions- og forsikringskunder viser, at en markant andel af de kunder der har besvaret vores evaluering, ifølge eget udsagn, har oplevet at have fået det 'meget bedre' eller 'bedre' efter, at de har været i behandling hos PPclinic. Ligeledes oplever flertallet af undersøgelsens deltagere at være 'meget tilfredse' eller 'tilfredse' med deres forløb hos PPclinic.

Undersøgelsen omfatter i alt 174 personer. ​

  • 80% af undersøgelsens deltagere oplever at have fået det 'meget bedre' eller 'bedre' efter at være startet i behandling hos PPclinic.

  • 86% af undersøgelsens deltagere har været enten 'meget tilfredse' eller 'tilfredse' med deres forløb hos PPclinic.

Hvad kan vi gøre for jeres kunder?

FOREbyggelse på arbejdspladsen

Vil du vide mere? 

Telefon: 33 69 09 66

Telefontid: Man – fre kl. 9.00 - 15.00

E-mail: info@ppclinic.dk

CVR: 26850495