Behandling af depression hos ekspert​

​​Føler du dig en smule deprimeret? Jeg er den perfekte psykolog. Jeg tilbyder nemlig behandling af depression i høj kvalitet. Depression kan lede til, at man bliver trist og nedtrykt. Med min hjælp kan vi sammen sige farvel til din depression.

De fleste har en bestemt opfattelse af depression. Mange bemærker dog ikke, hvis de selv får en depression, da den ofte kommer snigende. En lettere depression forsvinder som regel af sig selv over tid, men den kan komme tilbage, hvis der reelt er tale om et større problem.

Symptomer på depression er forskellige fra person til person

​Symptomerne på en depression kan være forskellige fra person til person og fra situation til situation. En påfaldende tristhed, nedtrykthed eller træthed, der står på mere end 14 dage, kan være tegn på, at du bør søge professionel hjælp fra en psykolog eller psykiater til behandling af depression.

Vi tilbyder behandling på vores klinikker i København, Aarhus og Vejle.

Nedsat energiniveau, øget aggressivitet og social isolation er andre symptomer på en depression, man bør være opmærksom på.

En voldsom oplevelse som for eksempel et dødsfald hos en nærtstående vil naturligvis medføre tristhed i længere tid end 14 dage. Men hvis du slet ikke oplever glæde i dit eventuelle samliv, i dine fritidsaktiviteter, på dit arbejde eller i din uddannelse, så kan du lide af en depression.

Ring for behandling af depression

​Måske oplever du, at dit liv begynder at falde sammen, og hvis du ikke kan finde årsagen, eller hvis du ikke kan løse problemet, så kan du have brug for hjælp til behandling af depression.

Du kan altid kontakte os hos PPclinic, hvis du tror eller ved, at du har depression, og hvis du ønsker at høre nærmere om vores tilbud om depression-behandling. Du kan skrive til os på info@ppclinic.dk eller ringe til os på telefon 33 69 09 66.​