Telefon: (+45) 33 69 09 66

Mandag til fredag: kl. 9:00 - 15:00

Information om forsikringsdækning

Refusion og tilskud

Der er flere forskellige muligheder for at få tilskud til eller refunderet udgifterne til et behandlingsforløb i PPclinic. 

Forsikrings- og pensionsselskaber

PPclinic samarbejder med flere forsikrings- og pensionsselskaber om udredning og behandling. Hvis jeres virksomhed har en sundhedsforsikring, så kan medarbejderen kontakte sit forsikringsselskab og få oplyst, om forsikringen dækker eller yder refusion til et behandlingsforløb i PPclinic.​

Har medarbejderen en forsikring mod tab af erhvervsevne og har denne gennem længere tid været uarbejdsdygtig grundet psykiske helbredsproblemer, kan medarbejderen ligeledes kontakte sit forsikrings- eller pensionsselskab og høre om mulighederne for at få dækket psykologisk eller psykiatrisk udredning eller behandling.

Arbejdsgiver

Private- og offentlige arbejdsgivere har mulighed for skattefrit at dække udgiften til behandling for ansatte.

​Som arbejdsgiver kan man dermed vælge at give tilskud eller dække en eller flere konsultationer eller samtaler i PPclinic.​

Sygesikring Danmark

Sygeforsikring Danmark yder tilskud til behandling til medlemmer i gruppe 2. Er en medarbejder gruppe 2 medlem kan denne kontakte Sygesikring Danmark og få oplyst om og i hvilket omfang, der gives refusion for udgifter til psykologisk eller psykiatrisk udredning eller behandling.

Den Offentlige Sygesikring

PPclinic har ikke overenskomst med den offentlige sygesikring. Den offentlige sygesikring dækker ikke udgifter til behandling. Klienter behøver derfor ikke en henvisning fra sin egen læge for at bestille en tid på klinikken.

Telefon: 33 69 09 66

Telefontid: Man – fre kl. 9.00 - 15.00

E-mail: info@ppclinic.dk

CVR: 26850495

PPclinic København

Ørnegårdsvej 16

2820 Gentofte​​

PPclinic Vejle

Havneparken 2

7100 Vejle​​

PPclinic Aarhus

Bautavej 1A

8210 Aarhus V